#4 Welkom aan boord: Milan Carvalho

#4 Welkom aan boord: Milan Carvalho

YES! Nieuw talent aan boord: in deze blog maken we kennis met mede-eigenaar & Head of Production Milan Carvalho. Sinds juni vult Milan het team van Campaign Store. aan met zijn oog voor detail, positieve energie en rugzak aan ervaring in de branche. Nieuwsgierig naar zijn verhaal? Lees dan snel verder.

Hoe ben je in aanmerking gekomen met Campaign Store.? Al jaren zijn Jeremy en ik elkaars beste vrienden. Op het moment dat Jeremy mij ooit vertelde dat hij Campaign Store. wilde beginnen was ik ervan overtuigd dat hij een succesformule in handen had. Waarom? Concepting & het draaien van een hele productie had ik niet vaak gezien. Na een paar van zijn eerste campagnes gezien te hebben was ik meteen enthousiast.

Hoe omschrijf je jouw functie? Ik omschrijf mijn functie als algemene versterking van Campaign Store., zowel op financieel- als creatief vlak. Samen met Jeremy zorgen wij voor het complete plaatje voor de klant. Op draaidagen zorg ik ervoor dat alles in goede banen wordt geleid en kijk ik mee met onze videografen.

Neem ons eens mee in een typische dag van Milan? Een typische dag voor mij bestaat eigenlijk niet. De ene keer sta ik op set, de andere keer zit ik tegenover Jeremy op kantoor te brainstormen over nieuwe campagnes. Daarnaast doe ik zelf ook nog campagnes op social media en doe ik af en toe modellenwerk.

Wat is de tofste productie die je voor Campaign Store. hebt gedaan? Onze eerste productie samen was een foto- en videoproductie voor GOGO Jongerenreizen in Albufeira. Aangezien Jeremy en ik normaal gesproken minimaal één keer per jaar op vakantie gaan, dit jaar niet door Corona, kwam deze campagne als geroepen. Hard werken, maar wel de ‘vakantie lol’ die wij al jaren hebben.

Waarvan word jij super-enthousiast? Nieuwe campagnes; elke keer weer als wij een nieuwe aanvraag krijgen word ik gelijk super enthousiast. Daar begint het creatieve proces waarin we duiken. We kunnen urenlang, zelfs na werktijd (als dat bestaat bij ons), praten over nieuwe ideeën die bij ons te binnen schieten voor campagnes.

Wat is je droom job als campagne producent? Eerlijk gezegd heb ik niet een bepaalde ‘droom job’. Zo lang wij met ons eigen team van toppers op set staan ben ik gelukkig. Natuurlijk gaat mijn voorkeur uit naar producties in het buitenland waar wij zowel foto- als videografie doen.

Wat zijn jouw no-go’s als het draait om relatiebeheer? Bij Campaign Store. focussen wij ons voornamelijk op het snelle en persoonlijke contact met de klant. Daarnaast is er per campagne één contactpersoon. Door onze expertise te delen met de klant kunnen zij met een gerust hart alles uit handen geven en wachten op het eindresultaat. Een echte no-go voor mij is het niet duidelijk en snel communiceren met de klant.

Waarvoor zou jij lang kunnen sparen? Nieuwe gear! Ik ben nu aan het sparen voor een nieuwe camera waarmee ik naast fotograferen ook goed mee kan filmen.

Wat vind je leuk om te doen als je niet aan het werk bent? Je zou het bijna niet geloven, maar lekker terrassen met Jeremy, haha! Daarnaast vind ik het leuk om muziek te maken en te sporten. Gezellig een hapje eten met vrienden zit er ook altijd in! (behalve nu dan met alle COVID-19 maatregelen).

Noem 3 verrassende feitjes die mensen wellicht nog niet van jou weten

  1.  Ik droom al sinds klein af aan regisseur te worden;
  2. Ik kan héél slecht tegen vroeg op staan ;-)
  3. Bij de verbouwing van onze nieuwe studio, Campaign Studios., heb ik gemerkt dat ik toch een betere klusser ben dan ik had gedacht. 

Wat denk je dat Campaign Store. kan betekenen binnen de media branche? Binnen de media branche denk ik dan Campaign Store. een groot aandeel kan hebben. Dit omdat wij altijd zelf het directe contact met de klant zullen behouden zodat elke campagne opnieuw een succes wordt. Daarnaast zijn wij van mening dat een grote campagne niet klauwen met geld hoeft te kosten. Voor ieder budget valt er wat te doen, vandaar onze slogan: #letscreate.

wij zijn een creative agency die zich focust op conceptontwikkeling en de creatie van online en offline content.